woensdag 11 januari 2012

Het opstaan van Twello's buurmeisje...

" Oh, prachtig!'' roept mijn vriendin  '' Hilarisch!''  ''Je zou een blog moeten bijhouden over alles wat je meemaakt''..........Ik heb eens vriendelijk gelachen en daarna op mijn voorhoofd gewezen. Ik ben geen type om mijn hele hebben en houwen op het wereld wijde web te zetten..

Toch bleef er wat van hangen. Ik schrijf graag en inderdaad, ik maak best weleens wat mee wat ik graag met anderen deel en daarnaast is lachen gezond...en wie wil er nu niet gezond zijn?

In dit blog wil ik gaan vertellen over de dingen die ik mee maak, waar ik tegen aanloop of dingen die ik zie bij anderen die voor mij opvallend zijn....Kortom, van alles wat in en rondom Twello en wie weet valt het wel in de smaak en gaan een hoop mensen mijn blogs lezen...

Waarschijnlijk kennen de meesten mij wel, ons kent ons natuurlijk in ons dorp..toch schrijf ik als buurmeisje en niet als mijzelf, niemand heeft er iets aan als ik straks met zonnebril alleen nog over straat kan....

2 opmerkingen:

  1. Nou, Twello's buurmeisje, als je het niet erg vind, kom ik zo nu en dan eens ff buurten, want ik vind je verhalen superkomisch en gezellig!!! Blijf zo doorgaan...
    Groeten van buurvrouw uit Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Ineke, erg gezellig juist als je me komt volgen. Je kan me ook toevoegen op facebook als je wilt, zodra er een nieuw stukje op mijn blog staat zal ik het daar ook melden.

    Bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen